lunes, 4 de febrero de 2013

EL POBLE DE SABOTIGUETA, CADAQUÉS!


Avui us volem parlar del poble on es troba la nostra botiga, Cadaqués. Cadaqués és un poble de l’Alt Empordà d’uns 3.000 habitants aproximadament, però a l’estiu es multipliquen!


Cadaqués té un casc antic ple d’encant on es troba l’Església Santa Maria de Cadaqués i petits carrers amb un paviment anomenat rastell, del qual consta de pedres extretes de la vora del mar modelades per el vaivé de les onades.


És un poble especial, i els habitants qui hi viuen ho saben, potser és pel lloc on es troba, aïllat dels altres pobles de l’Alt Empordà, però Cadaqués és únic.

A sabotigueta estem molt orgullosos de formar part de Cadaqués i per això sempre aprofitem qualsevol moment per fotografiar els nostres productes a l’exterior de la botiga, ja que no hi ha cap fons més bonic que el poble de Cadaqués.


Us deixem, un vídeo i un repertori de les nostres fotografies, perquè vosaltres mateixos pugueu comprovar que Cadaqués és especial durant tot l’any!





Hoy os queremos hablar del pueblo donde se encuentra nuestra tienda, Cadaqués. Cadaqués es un pueblo del Alt Empordà de unos 3.000 habitantes aproximadamente, pero que en verano se multiplican!

Cadaqués tiene un casco antiguo lleno de encanto donde se encuentra la Iglesia Santa María de Cadaqués y pequeñas calles con un pavimento llamado “rastell”, del que consta de piedras extraídas de la orilla del mar moldeadas por el vaivén de las olas.

Es un pueblo especial, y los habitantes que viven en el lo saben, quizás es por el lugar donde se encuentra, aislado de los otros pueblos de Alt Empordà, pero Cadaqués es único.
En sabotigueta estamos muy orgullosos de formar parte de Cadaqués y por eso siempre aprovechamos cualquier momento para fotografiar nuestros productos en el exterior de la tienda, ya que no hay ningún fondo más bonito que el pueblo de Cadaqués.

Os dejamos, un vídeo y un repertorio de nuestras fotografías, para que vosotros mismos podáis comprobar que Cadaqués es especial durante todo el año!










No hay comentarios: